Direktlänk till inlägg 6 augusti 2011

Lördag morgon!

Av Majk Andersson - 6 augusti 2011 09:58

Kl är 10:00 och har inte en anning vad jag ska göra idag. Solen har ju tittat fram nu men det är fortfarande morgon kylan kvar xp


Är sugen att gå ner till staden och köpa mig ett nytt fiskespö, och denna gången ingen från ÖoB!


hittade en sportfiskeaffär nere i hamnen härom dagen, men där kostade det ifrån 700nkr upp till 3-4tusen om inte mer=s hm får se till o spara lite iallafall så man kan ta en dag som denna o gå ner o bara slänga ut linan och bara se ut över havet^^,


Det bästa med att bo så nära havet är att det behövs inget fiskekort:) Är bara i sötvatten man behöver skaffa fiskekort^^,


Ska se till och ta med mig kamran ner till hamnen nästa gång så ska jag lägga upp några bilder:)






Bilder på lite natur i norge:) (resan upp, imellan alla berg)

   

  De var nog dom ända jag hade nu^^, lär komma mer bilder sen :)


Neh nu är kl 10:35 och kaffet e färdigt så ska ta min en kopp och gå ut o sätta mig i solen o ta en morgon cigg^^,


Hade gutta og jenter!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Majk Andersson - 18 augusti 2011 22:10

Kl är 22:10 och kom nyss hem, var iväg med arbetspolarn och träffade några andra svenskar o tog en öl o spela Cod. Var kul o få prata lite flytande svenska igen^^ fast har märkt på mej själv att jag börjar bryta mer o mer, så blir en jävla svensk/nor...

Av Majk Andersson - 12 augusti 2011 19:15

Kl är 19:15 och sitter här i husvagnen o har precis ätit. Det blev inte den billigaste maten direkt men de var de värt:D köttade i mig kött biffar, korv med bröd, väl kryddade fiskpinnar och stekta mega championer! och en öl på det så klart!   Är...

Av Majk Andersson - 10 augusti 2011 18:48

Nu är det Onsdag och har gått tre dagar på jobbet, och det går bättre än vad jag hade trott^^,   Hon från Adecco kom förbi idag och kollade hur det gick för mig, och ville ha några avtals papper ifrån mig som jag har läst igenom under helgen, och...

Av Majk Andersson - 10 augusti 2011 05:35

kl är 05:35 och ska ner te tåget o väg o jobba=p kommer aldrig vänja mej att gå upp så här tidigt=p jaja hade bäst mina vänner!^^, ...

Av Majk Andersson - 8 augusti 2011 20:52

Då har man vart på första jobb dagen hör i norge dåe!^^, Och det gick bra, kom ditt kl 08:00 och träffade lagerchefen det första, och det visade sig att han var svensk han med:D enda svensken på det företaget då men^^,   Vi började med att åka i...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards