Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av Majk Andersson - 6 augusti 2011 23:42

Kl är 23:45 och nu är det hyfsat lungt här på campingen, man hör lite folk här o där som sitter o snackar men det är rätt lugnande o höra det i bakgrunden.


Fest tarmen har sugit mycket idag när vädret har vart så bra, men eftersom jag är natt människa och ska jobba 08:00-16:00 i en månad nu så ska jag ge mig fan på at somna i tid nu inatt, så det blir rät sida på detta!


Min granne flyttade här idag med, kändes lite trisst eftersom dom var så pratglada, inte för att jag förstog allt vad dom sa men x) igår kväll kom han och knackade på min dörr och räkte fram en tallrik med potatissallad o grillade revbenspjäll, och dom älskade vofflår förstog jag, för dom kom med några vofflår till mig då o då:) jaja de kommer nog flera roliga grannar^^,




ne nu är kl 24:00 så ska slänga igång en film o föröka sova!


natti natti!

Av Majk Andersson - 6 augusti 2011 17:16

13:00- Började jag med att sätta upp mitt förtält, tänkte passa på nu när solen skiner^^, tog fram manualen och började sortera isär pinnarna.

TIPS: Har du köpt en begagnad husvagn med förtält, SÅ LITA INTE PÅ ATT MANUALEN STÄMMER!


Hade lite svårt att förstå den där manualen, som även hade bild på hur pinnarna skulle sitta. MMM men den stämde ju inte märkte jag efter ett tag..


Men iallafall så slängde jag bort den o började kolla över vilka pinnar jag hade, och två timmar senare hade jag fått upp förtältet!:D och de var inte samma som manualen xP så nu har jag dubbelt så stort här:D


Här kommer lite bilder ^^, Ska komma bord med mera senare ^^,


           

Nu är kl 18:00 så tänkte ta mig en öl här i det strålande vädret o sen gå ner till stan o kolla läget!:)


Hade bäst mina vänner i öst!:)


Av Majk Andersson - 6 augusti 2011 09:58

Kl är 10:00 och har inte en anning vad jag ska göra idag. Solen har ju tittat fram nu men det är fortfarande morgon kylan kvar xp


Är sugen att gå ner till staden och köpa mig ett nytt fiskespö, och denna gången ingen från ÖoB!


hittade en sportfiskeaffär nere i hamnen härom dagen, men där kostade det ifrån 700nkr upp till 3-4tusen om inte mer=s hm får se till o spara lite iallafall så man kan ta en dag som denna o gå ner o bara slänga ut linan och bara se ut över havet^^,


Det bästa med att bo så nära havet är att det behövs inget fiskekort:) Är bara i sötvatten man behöver skaffa fiskekort^^,


Ska se till och ta med mig kamran ner till hamnen nästa gång så ska jag lägga upp några bilder:)






Bilder på lite natur i norge:) (resan upp, imellan alla berg)

   

  De var nog dom ända jag hade nu^^, lär komma mer bilder sen :)


Neh nu är kl 10:35 och kaffet e färdigt så ska ta min en kopp och gå ut o sätta mig i solen o ta en morgon cigg^^,


Hade gutta og jenter!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards