Direktlänk till inlägg 10 augusti 2011

onsdag och allt rullar på:)

Av Majk Andersson - 10 augusti 2011 18:48

Nu är det Onsdag och har gått tre dagar på jobbet, och det går bättre än vad jag hade trott^^,


Hon från Adecco kom förbi idag och kollade hur det gick för mig, och ville ha några avtals papper ifrån mig som jag har läst igenom under helgen, och skrivit under nu dåe:) Handlade mest om vilkor avtal inom företaget och övertider och även hur uppsägningstiden är:) och den är bara på 2 ukke (veckor).


Hon frågade även om jag ville ha förlängd tid på det företaget, visst att det är bra och sånt där men vill testa på nått annat med, så hon hade ett annat företag som hon hade borta vid Tavanger som var mer Terminal, och 10nkr mer i timmen.


Så det lät intressant, så nu ska hon skicka min jobb profile till dom så får vi se om jag kommer på interju där sen:) Så är det även mer närmare min vinter camping som jag ska flytta till sen i månads skiftet, så det lät dunder bra!:D


Har även skaffat ungdomspass, så man kan ta pendeltåget ner till jobbet nu dåe:) kostade 300 och 50 kr för kortet=p


Nu är kl 19:00 så nu blir det en öl och stecka i solen, har även vollybolls plan breve som man kan kolla på när man steker i solen B-)


Hade mina jenter o gutter!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Majk Andersson - 18 augusti 2011 22:10

Kl är 22:10 och kom nyss hem, var iväg med arbetspolarn och träffade några andra svenskar o tog en öl o spela Cod. Var kul o få prata lite flytande svenska igen^^ fast har märkt på mej själv att jag börjar bryta mer o mer, så blir en jävla svensk/nor...

Av Majk Andersson - 12 augusti 2011 19:15

Kl är 19:15 och sitter här i husvagnen o har precis ätit. Det blev inte den billigaste maten direkt men de var de värt:D köttade i mig kött biffar, korv med bröd, väl kryddade fiskpinnar och stekta mega championer! och en öl på det så klart!   Är...

Av Majk Andersson - 10 augusti 2011 05:35

kl är 05:35 och ska ner te tåget o väg o jobba=p kommer aldrig vänja mej att gå upp så här tidigt=p jaja hade bäst mina vänner!^^, ...

Av Majk Andersson - 8 augusti 2011 20:52

Då har man vart på första jobb dagen hör i norge dåe!^^, Och det gick bra, kom ditt kl 08:00 och träffade lagerchefen det första, och det visade sig att han var svensk han med:D enda svensken på det företaget då men^^,   Vi började med att åka i...

Av Majk Andersson - 8 augusti 2011 05:38

Kl är 05:40 och vaknade för 20 min sen, har gjort lite kaffe o klät på mig, bussen går 06:35 oc är framme 07:55.   Lite nervös är man över hur det kommer gå, iallafall med allas grötiga norska här=p men men det lär vi ju se sen^^,   Trågiga d...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards