Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Majk Andersson - 12 augusti 2011 19:15

Kl är 19:15 och sitter här i husvagnen o har precis ätit. Det blev inte den billigaste maten direkt men de var de värt:D köttade i mig kött biffar, korv med bröd, väl kryddade fiskpinnar och stekta mega championer! och en öl på det så klart!


Är fan helt rund om magen efter allt! och får se om jag klarar mej ner till stan sen med xD fast e ju nedförs backe vägen ner som tur e B-)


Tänkte blogga igår men som sagt så fungerar inte internet hela tiden=p

Igår iallafall så tog jag o arbets kamraten och stack ner till hamnen där alla pupar är, en hel gata med fullt av pupar intill varandra, då var väl kl 15:30, gick in på en av barerna, fast att kl inte var så mkt och att de var torsdag så var det fullt vid varenda pub! var nice de B-) vi tänkte bara ta en öl elr två o njuta av solen, men samtalerna blev bara mer o mer och slutade på 7-8 öl xD och i norge så är det inte det billigaste vill jag lova=P


Idag har jag iallafall hunnit med i fixa gå till skatteverket så jag kan få mitt D-nummer och skattekort, det bästa var att jag får stanna här hur länge som helst utan att jag blir norsk medborgare:D eftersom jag är skriven i Sverige!


Kommer bli gött med cash eftersom man då har invandra skatten hela tiden ;D om jag nu fattade allt rätt=p


Kom hem iallafall sen vid 3 tiden och då sätte jag på music och tog fram filten o började soola lite, faan va varmt det var! eftersom man tog med kudde ut så sten slokna jag i solen xD så hoppas verkligen inte att jag kliade mej på pungen som man kan göra i sömnen=s haha då måste mina grannar fått sej ett gått skratt x)


Nu är kl 19:30 och ska smälta maten och sen no dra sej neråt till "sentrum" o steka lite vid hamnan B-)


Hade my friends!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards