Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Majk Andersson - 18 augusti 2011 22:10

Kl är 22:10 och kom nyss hem, var iväg med arbetspolarn och träffade några andra svenskar o tog en öl o spela Cod. Var kul o få prata lite flytande svenska igen^^ fast har märkt på mej själv att jag börjar bryta mer o mer, så blir en jävla svensk/norsk snack nu xD


Veckan har vart lugn har bara jobbat o stekt, e kanon väder här, regnar på förmiddagarna och sen skinande sol på eftermiddagrna B-)


Fick hem mitt ägarbevis hem till gamla adressen, så min snälla granne skickade upp den på posten, så fick den idag:D så te reseption o frågade om jag hade fått några brev, eftersom som hon inte kunde svenska så blev det engelska. så sa hon "so it was to you" o började fnitra lite diskret. Tänkte inte mer på det, fick mitt brev och gick till campingvognen o skulle öppna brevet, då ser jag att min granne i sverige hade klistrat på sin favvo häst på utsidan av brevet xD så då fattade jag vad hon fnitrade åt x)


Fast de var fint ändå:) alltid roligare med personliga små brev^^, Du är saknad kära granne:(


har tröttnat att inte ha nån sopekorg, så fick lite tid över på jobbet igår o idag så gjorde mej en egen av en ventilations rör, ska ta kort på den så fort jag har fått hem den^^ lite pimpad vah;D


Ne nu e kl 22:25 så ska ta o sova nu, så man kommer upp imorgon^^,


Hade great jenter og gutter!:)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards