Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Majk Andersson - 5 augusti 2011 20:15

Fördelar+

+Billigt.

+Gillar du inte dina grannar så vet du att dom flyttar inom kort.

+Pisoarer.

+Alla är för det mesta trevliga eftersom dom har semester, då är ju alla glada^^,

+Folk klipper din gräsmatta utanför husvagnen Gratis ;)

+Internet (här på campingen betalade jag 30Nkr för hela perioden)

+Behöver du hjälp om att hitta nånstans så finns det recepetionen.


Nackdelar-

-Gemensama duschar och att dom kostar(på min camping kostar det 10Nkr för 5min)

-Campingen kan ligga lite utanför staden, fast det gör inte denna campingen:)

-Dålig motagning på internet på morgonen när alla har vaknat och på kvällen imellan 20:00-24:00 men för det priset så får det gå an:)


Av Majk Andersson - 5 augusti 2011 16:35

14:30- Ringde Adecco till mig och sa att jag har fått det uppdraget:D:D Företaget struntade att ta interju med mej innan, dom sa det att det som står i papprerna är tillrekligt bra så vi tar honom. JIPPI:D:D:D


Till er som inte vet så har jag jobbat inom terminal/lager straxs över två år nu:)


Nu är kl 16:40 och kom precis hem ifrån Adecco, svängde förbi Kiwi (mataffär) och köpte mig några öl och salta nötter för att fira min lilla anstälning här:D


Hade mina gutta og jenter!^^,



Av Majk Andersson - 5 augusti 2011 14:13

Morn alla glada människor där ute!


Gick upp kl 07:00 och började med kaffe, och tog fram datorn för att kolla mailen. Då som vanligt hade internet hängt sig, började försöka få igång det fler tall ggr. Men eftersom man bor på camping och har samma internet som alla andra här så segar det enormt mkt på morgon/kväll.


Hade jag haft pengarna och inte hade så bekväm, så hade jag köpt mej en internet sticka (inte för att dom fugerar så mkt bättre men).


Iallafall så tröttnade jag på att försöka få liv i mitt internet här i husvagnen. Gick upp till receptionen o lånade deras internet, kostar 2Nkr i minuten. Tog och snabb kollade mailen. 10min senare var jag klar, kostade mej då 20Nkr.


Gick tbx till husagnen och började fixa iordning från går kvällen, hade köpt lite chips o pocorn så tog fram min mini damsugare från Jula.


En stund efter så ringde Adecco och sa att dom hade ett jobb från måndag och en månad framöver. Visst att en månad inte är mycket men då tänkte jag att då har jag hunnit söka mer jobb och skaffat mer kontakter :) Så jag tackade inte nej^^, så då ska bara Adecco skicka min jobb profile till det företaget och får dom se om dom vill ha mig^^,


Jobbet gick ut på att köra truck, pakertering. Som jag fattade som företaget gjorde va att bygga stora andra lager, företaghus m.m elr så var dom bara ett under företag som skickar delar till bygg firmor. Men det märker vi på måndag:D


Stället låg i en förort till Sandnes, Och arbetstiderna va 08:00-16:00. För att åka ditt så tar jag en buss ner till Sandnes och sen tåg i 2-3min sen gå 5 min till företaget. Så hoppas verkligen att jag får det nu, skulle verkligen behöva ett jobb nu så man får inkomst så man har chans och stanna kvar!


Nu är kl 14:30, ska söka lite jobb nu och sen äta.


Hade mina små gutta og jenter!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards